Fan World PA

Kini cerita semakin hangat...

Kepada teman2 yang singgah ziarah di blog PA...., jutaan terima kasih buat kalian...salam ukhuwah dari dunia MAYA!!

Semusim kAsih

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie First Birthday tickers

Thursday, 14 February 2013

PA punye lantern...

 Salam jumaat buat semua!!!!!!!......nak rehat2 jap lepas jahit uncang....take a break....sambil2 tuh kasik cantik sikit PRINCESS ALBAR WORLD kite ni....topik arini kisah PA punye lantern......if bese2 org letak , letak camtuh je kan..tuh pon da cute sebab bulat2....n sekarang PA ada make over  lantern nih supaya nmpak pelik ....huhuhu...
Pic di bawah lantern original PA pernah post dulu...dan setelah diubahsuai jadilah seperti pic PA punye lantern....

Kisahnye PA amik flower fabric yg cute2 ala2 henglish cikit, then susun n gam kt mana yg patut...kaler hijau n putih versi bunga2 ...kaler pink sume PA kan buatkan polka dot..tambah sikit reben panjang supaya jadi cute ...heheheh... macam jellyfish tergantung pon ada..huuuuu~~~


Kasik close up ckit...bile dah digantung lebih kurang camnila rupenye...PA buat tengah malam tadi, kazen PA pon ada sambil berborak sambil bercakap sambil mengDIY ..... buatlah ikut citarasa anda dengan corak yang dikehendaki.....PA cadang nak letak di meja makan beradab nanti...tapi kazen PA suruh letak kat dalam bilik....kite tengok akhirnya lantern ini akan duduk dimana.........


Okla PA nak sambung menjahit semula...banyak lagi tuh tengah menanti...
daaaaaaaaaaaaa...


No comments:

Post a Comment