Fan World PA

Kini cerita semakin hangat...

Kepada teman2 yang singgah ziarah di blog PA...., jutaan terima kasih buat kalian...salam ukhuwah dari dunia MAYA!!

Semusim kAsih

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie First Birthday tickers

Friday 28 December 2012

wedding preps: photo booth idea

Salam di malam sabtu yang ceria buat sume b2b dan silent readers sekalian.... Huhuhu setelah 2hari xupdate apa2 kini kite bertemu lagi di new entry disini...Letihla nyeeee hujung tahun ni..meeting sana sini...urusan pendaftaran dan kemasukan sekolah sesi 2013...apa la nak jadi dgn DIY PA pasnih....keje sekolah banyak menimpa-nimpa (xbaik mengeluh kan????)...tapi kena gak curi masa untuk hobby PA kan....hehehe...ok cuti krismas anda sume berada dimana?? haa!!! PA nak jawab dulu la...PA berada disini....



tempat ni memang dibanjiri oleh manusia pelbagai bangsa....nak memilih apa pon xbole..sesak betol...mana2 yang sempat grab je le PA bubuh dalam entry nih...nak fkir untuk idea DIY pon memang xsempat..salah time ni...nasib baik dari rumah da mula berfikir apa yang nak dibeli, so alhamdulillah PA dapat memiliki the cute vase utk photo booth & Guestbook corner... Time krismas ada a few part yang sangat cute untuk dijadikan idea DIY...di IKEA nih PA memang beli yang berkenaan tentang frame dan vase shj... dan Label wedding untuk centerpieces da siap...saje2 je letak benda2 jer dalam vase tuh...Bagi PA untuk idea deco for any booth  PA gemarkan kaler putih supaya boleh digunakan di dalam rumah untuk tema deco rumah ala2 english la kononnyer.. ..PA memang gemar kan kaler putih2 nih..


ok selain dapat grab frame picture yang kaler putih tuh, PA dapat beli paper plate krismas tuh..haaa!! nak buat apa lagila PA nih..benda xmahal, murah jer n kite xpayah beli frame putih banyak2...cukupla deco dalam bilik yang memerlukan frame putih yang banyak, jadi utk photo booth lekat jela pic black n white kt kertas tuh..hehehe pastu tampal kt dinding..sementara je kan...anyway paper plate tuh tebal jugak..tuh yg dtg byk bintang dekat kepala nih...


ermmmm antara prop2 wedding yang masih belum siap sepenuhnya....macam2 nak buat tapi xtaula sempat ke tidak...semoga diberi ruang dan masa yang cukup untuk mencurahkan sume idea yang ada...if xde masa xde rezeki la jawapannyer... Next project paper wheel....sambil menupdate sambil membuat benda tuh... Okla bertemu lagi di lain entry..

Motif : berkongsi idea yang jimat dan cermat
Moral : ingin memiliki sesuatu??? tapi tiada bajet untuk yang ini, so kenala DIY untuk mewujudkan kemahuan dalam diri kite.so,kena rajin dan kuat berusaha bagi memiliki sesuatu itu..


2 comments:

  1. waaahh PA..ikea sale takk..cam plan nak gi nihh..heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. ah ah fateha...tgh sale gile2 tuh..cpt g!....hehehe

      Delete

Note: only a member of this blog may post a comment.