Fan World PA

Kini cerita semakin hangat...

Kepada teman2 yang singgah ziarah di blog PA...., jutaan terima kasih buat kalian...salam ukhuwah dari dunia MAYA!!

Semusim kAsih

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie First Birthday tickers

Wednesday 6 February 2013

kaligrafi

Hai teman2.......... arini PA nak share ckit unsur2 seni yang indah dalam dunia nih....khususnya seni islam...hehehehe...haaaa!!!! seni kaligrafi moden.....cuba tengok pic kt bawah nih..........teruja nye nak ada nama kite terukir dalam unsur seni ini....hehehehe..alhamdulillah impian bakal jadi kenyataan...nasib baik kawan PA sudah berkecimpung dalam bidang nih beberapa tahun yang lalu..selongkar punya selongkar kawan pada kawan PA yang buat kaligrafi untuk wedding IRMA HASMI...memang cantik sangat PA tengok 2 merpati berukir dengan nama kite....(teringin nye nak jugak camtu..meleleh air liur)..dan sekarang pemintaan dari Mr.Groom to be untuk melakukan ops seni nih....dia nak sangat nama dan word walimatul urus dalam banner kami...PA xbuat banner tapi print gmbr ats kanvas dan dilakarkan secara original oleh tangan kawan PA di atas kanvas nanti...saiz pic yang berkaligrafi ini sesuai juga agak besar sekaligus dia akan dijadikan bunting nanti..teaser2....hehehehe...ok perkenalkan hasil tangan kawan PA serta geng-gengnya....




 karya di bawah ni dari FaisalAlwiesArt...kawan kepada si shah  kite ni...


haaaaaaaaaaa!!! ni dia MR.SHAH kite.....memang berbakat sangat dia nih dari sekolah2 lagi..sekarang da femes ames...huhuhuhu...nasib baik xlupakan kawan dia...heheheh... im so proud of u !!! Impressed sangat!!!



Cantik kan!!!??? Unsur seni dalam islam adalah koleksi yang terindah yang perlu diabadikan buat PA...hehehehe.....mudah-mudahan tercapai segala hasrat dan impian ini....sesiapa yang inginkan kelainan dan ada unsur seni yang tidak ternilai ini bolehla membuat tempahan kepada si shah ni...!!!! 

sharing is caring 



No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.